Jag har spårat med husse

Som ni vet har matte haft lite väl mycket att göra för mitt eget bästa men nu har jag i alla fall fått komma igång med att spåra på riktigt och inte bara godis sök

Idag har vi varit i skogen och det måste jag säga att jag ÄLSKAR

Husse gick tillsammans med mig och moster och gjorde ett spår och jag tycker husse var så duktig, han gav mig massa beröm och godis men jag tyckte att det var han som skulle ha haft beröm och godis för han var super duktig.

De säger att jag är en stjärna .... att det gick klockrent speciellt på andra försöket....så jag hoppas att husse också tyckte det var super kul, för det tyckte jag i alla fall, för om husse tyckte det var lika kul som jag så kanske han vill spåra oftare med mig .... :D för jag gillar verkligen och fara med husse i skogen....

Ja matte också för den delen .... :) men men nu ska jag inte störa matte nå mera utan nu ska hon få plugga vidare.....men detta är i alla fall vad jag gjort idag ..... spårat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: