Dags för mitt livs uppdatering

Ja jag närmare mig nu elva månader och matte och jag börjar sakta men säkert att närma oss dagen då jag ska få en sele och en spark så jag kan börja springa till dagis med lill matte på morgon och sen allmänt vara ute med spark och pulka, vi närmar oss vintern nämligen och jag älskar vintern men denna vinter får jag ju göra saker, förra vintern handlade det om att vara så lugn och mest vara på baksidan .... samt social träna ....

Sen så ska jag ju till våren starta upp min första tävling inom lydnad och även kolla läget på viltspår så vintern kommer även att bestå av mycket lydnads träning och lek och skoj ....

Sen vet ni, matte fotade jätte mycket när vi var i skogen här om dagen men hon har tappat bort sladden så blir inga foton därifrån men ni kan ju titta lite på nå kort som min moster har tagit och så ....


Här väntar jag på matte medan hon hämtar lill matte på dagis .... jag blir glatt överraskad av moster fia och bosse och kuta....




Jag och lillmatte sover och myser på soffan....

mer info kommer inom kort .... ska försöka hjälpa till och leta kabeln så ni får nå nyare kort och även info om träning och sådant kommer inom kort ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: