Träning

Igår var vi och körde lite lydnad vart inte så lång stund för både jag och matte blev rätt trötta i huvudet men det var super kul och trot eller ej men jag är super duktig men matte hon behöver träna, ska nog skicka henne på en lydnadskurs så kan hon ju hämta upp mig sen :D

Vi körde fotgående och det behöver finslipas rätt rejält, tydligen så kastar jag ut rumpan och så har inte matte riktigt befäst det ordentligt hon har tjatat om så många olika komandon att jag inte har en susning :D

Men vi kör på och satsar på att träna söndag nästa helg om matte blir klar med sin tenta, sen tränar vi ju själva hemma och så men inväntar att det blir söndag med moster :D

det var den uppdateringen :D lägger in ett inlägg efter detta med lite foton som Husse tagit när vi varit i skogen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: