Dagens träning

Idag har vi ägnat dagen åt att köra lite sättande och lite fotgående, vi har tränat koppel promenad med vagn, vilket jag tycker är sååå tråkigt....

men sen har jag fått springa med kusinerna Bosse och Kuta och tro mina ord men syrran donna hon sprang hon med, var nog för att moster fia var med, är som en rolig typ det, jag blir alltid så glad att jag pinkar på mig när jag träffar henne...men det börjar bli bättre.

Sen har vi kört lite apport och lite inkallning och sånt....

Så lite grunder så morgon dagen lutar väll åt samma aktiviteter....Träna, träna .... så det sitter men jag är ju såå duktig....

Men vet ni matte är dålig på att lägga upp foton, duktig på att komma ihåg och fota men dålig på att lägga in de och lägga upp de så det måste jag se till att jag ordnar....hehe.....

Någon som har tips på bra kontakt övningar som jag och min matte och husse kan använda oss av ??

Nu ska jag sova, för jag är sååå trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: