God morgon där ute

Idag är inte en vanlig dag, idag ska jag få fara till Luleå och gå på stan och efter det ska jag få fara till min farmor och leka med min kompis Tilde det ni, det är nog ett av de roligaste sakerna jag vet.

Tilde hon någon månad äldre än jag och henne kallar de för Shelti, alltså dessa människor det heter ju hund....Tilde är en hund inte en shelti som de säger, men men om man nu ska dra det riktigt hårt så heter det ju faktiskt så här; shetland sheepdog och med det vill jag säga att det är en hund.

Hon är min kompis och jag tycker det är så roligt och leka med henne men först måste jag gå på stan säger matte och träna mig att vara lugn. Så det ska vi göra idag, så Donna hon ska lämnas hos mormor för hon behöver tydligen vila från mig....Ja så kan det vara....

Men nu säger matte att det är dags för frukost så hon hinner på skolan så nu kan hon inte hjälpa mig nå mer att komma på vad jag ska skriva....Ha det  bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: