Inoff utställning 10/4-11

På söndag ska jag gå på utställning, jag ska på en inoffare säger matte, är tydligen en sån där "låssas" utställning så att jag ska lära mig att gå fint i ett sånt där utställningskoppel.

Ja ni, vad tror ni?? Kommer jag att lyckas?? Det tror jag i alla fall, jag blir nog BIS valp för mamma säger att ingen är lika snygg som jag.

Ja ni idag har jag vart hos min människofarmor och det var roligt, jag lekte massor med min kompis Tilde och busade med människovalpen som vanligt, den där människovalpen hon är rätt kul hon.

Ska bli spännande och fara på denna inoff utställning och se på massa hundar och få visa vad duktig jag är, att få visa upp mig och visa upp mig på min bästa sida. Det är bra träning säger matte, att både delta och bara hälsa på, för att utsätta sig för en massa hundar och intryck, hon säger att jag är så busig och behöver mycket träning på passivitet.

Nu ska jag snart sova, för jag är såååå trött det har varit en lång dag för mig, men nu ska jag i alla fall avrunda för idag men resultat från helgen kommer.

Kommentarer
Linda

Hej



Vad kul att läsa om Bellatrix! Väntar ivrigt på bilder!!



mvh Linda

2011-04-06 | 17:52:48 | http://rabouz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: