Klickern har fastnat

Förnärvarande så har klickern fastnat på min matte, den sitter runt hennes handled hela tiden och godis och boll har hon i fickan, vi tränar hela tiden små saker och hon surfar för att försöka hitta inspiration och tips på hur man delar upp lydnadsmomenten på bästa sätt, hennes största svagheter säger hon....

Sen så försöker matte att hela tiden peta mig i munnen för jag har tappat många tänder nu och så har jag lite jobbigt längst bak i munnen....

Så alltså våran träning ser ut på följande sätt;

Klicker inkörning

Sättande

Fotgående

Inkallning

Ring träning

Koppel träning


Utöver det så kämpar matte med att leta efter kontakt övningar, tips på hur man delar upp lydnadsmomenten när man ska träna in de så att de ska bli enklare och träna och fixa till.

Hur kör ni?? Hur har ni gjort?? Sen hur planerar ni era träningar....??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: