Nu börjar det vara dags....

Att jag fattar mina tassar och börjar skriva lite....

Som ni vet så har ju matte startat en facebook grupp med tanke att vi skulle försöka dra igång ett hundgäng som kunde träna ihop, men det har gått lite dåligt på den fronten, så för närvarande så är det mest jag matte och husse som tränar.

Det vi har kört idag är lite sitt och stanna, lite tålamod vid hundmöten och vi har även kört lite godis uppletande, matte var sååå snäll hon stängde in mig i huset och sedan släppte hon ut mig på MIN baksida och såmi kände jag vad det lukta gott så jag letade masor och hittade några riktigt goda godisar faktiskt :D

Sen har vi inte tränat så mycket mer idag, i morgon ska jag kanske få social träna i stan eller så i Luleå, jag vet inte hur det blir ännu, men nå ska vi träna i morgon men vart och hur det vet jag inte än....

Lite tråkigt och träna själv, men det viktigaste är ju att jag får träna i alla fall .... Så nu sitter jag här och väntar på min mat och sedan ska jag säga god natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: