Precis avnjutit frukosten

Sådär ja då har precis varit ute med matte, donna och människovalpen på en prommis på 45 min och det var så kul, jag älskar verkligen och vara ute och gå och speciellt när jag får en massa berömm och fina ord av matte, mindre kul är det när hon skäller på mig och jag måste väll erkänna för er att det är väll det sista nämda som är oftare :) Jag tycker ju det är så kul och vara ute och vill ju springa lös men matte låter mig inte, hon säger att jag bara sticker ner till älven och fåglarna.

Konstig matte jag har va??

Men jag försöker då gå ordentligt så hon ska berömma mig och vara glad på mig, vi ska nog ut och gå sen också idag, för husse ska fara på jobbet och då brukar matte bli uttråkad så hon vill ut och gå lite mer då :D

Men det var min morgon ....

Så God morgon på er alla och ha en bra dag

Vad ska ni hitta på idag?? kanske Någon fyrbent som vill följa med på promenad sen?


Kommentarer
Linda

Meen guud vad fin å alldeles underbar hon är!! Pussa henne från mig! /Linda

2011-04-11 | 21:03:43 | http://rabouz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: