Träning på skärstorsdag

Måste ju då få berätta om min skärtorsdag för er, då har jag varit och åkt bil idag, JÄTTE mycket och jag har varit duktig ska ni veta....inget pip och gnäll från min sida inte....nej då,jag har lärt mig och åka bil utan att gnälla och ha mig, jag börjar ju bli en stor tjej nu säger matte :D

Sen har vi gått en liten promenad när vi kom hem där matte håller på med en sak som hela tiden låter "klick" vad nu det ska vara bra för, men men jag får ju god av henne varje gång det låter "klick" så nå positivt har det ju med fört.

Idag fick jag godis när jag gick breve henne, när jag satt på rumpan, och vet ni jag träffade en pudel bäbis och den ville jag leka med men det fick jag inte skulle sitta på rumpan och få höra "klick" och godis....

Matte säger att jag är såå duktig och att jag börjar göra framsteg....Hon säger att jag och husse ska börja med den dära saken som säger "klick" så få se då om husse vill det :) men ska bli kul för husse han är go han, det är jag och min husse mot världen ...

Sen så säger matte att hon kommer snart lägga upp bilder på mig och saker vi gör ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: