Jag väntar på moster

Jag väntar på min moster Sandra .... Vi ska på Grans och titta på djuren, jag får inte gå dit för matte hon säger att det är för långt för mig, men jag ska få gå hem kanske om jag inte är för trött.....Ska tydligen vara där rätt länge idag så det ska bli kul....

Ska gå med mormor dit....och hennes Hugo .... :)

Men nu ska jag i alla fall fortsätta stressa mamma lite så att vi blir klara när moster kommer och hämtar mig....Vill ju iväg NU!!

Ska se till å det kommer upp nå vettigt här sen och lite bilder och så för jag börjar ju bli rätt stor nu :)

Kommentarer
Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 | 10:44:46 | http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: