Uppdatering till MAX

Jaha mina kära vänner så då äntligen har matte lagt sommaren bakom sig och hösten ligger för våra fötter och det börjar bli mörkare ute och kallare och blötare....

Är mycket som har hänt ska ni veta, jag har arbetat i sommar som personlig assistent tillsammans med matte och det har varit toppen, jag har fått använda mig av mina passiva och aktiva sidor, jag har fått lära mig att ligga och ta det lugnt och bara vara, ligga och avlyssna omgivningen och energin som föreligger i arbetet att vara service hund.

Matte hoppas på att i framtiden kunna få in mig som vårdhund eller liknande för hon säger att det passar mig och att jag har en bra förmåga att anpassa mig bra till nya situationer och platser.

Jag har också nyss blivit stor tjej jag har haft min första löp och tydligen så har jag vart rätt fläng och förvirrad och jag har inte fått vara med någon under lååååång tid min mormor och mina mostrar har inte alls velat vara så mycket med mig .....

Men men nu kan jag börja om att vara med dem och träna och ha mig, jag ska försöka att sparka matte i rumpan så att det blir mycket träning, sen har matte lovat mig en spark tills jag fyller 1 år så vi kan börja sparka :D Sen pratar matte om att åka på lite mer utställningar och till våren starta i viltspår och försöka hinna en eller två agility/hopp starter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: